• Konya23 °C
Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
Viagrada sağır kalma tehlikesi
21 Mayıs 2010 Cuma 12:02

Viagra'da sağır kalma tehlikesi

ABD'li uzmanların araştırmasına göre sürekli Viagra kullanan erkeklerde, işitme kaybı riski 2 kat fazla...

ABD'de yapılan bir araştırma, iktidarsızlık ilacı Viagra'nın işitme bozukluklarına yol açabileceği açıklandı.

Alabama Üniversitesi 'nde yapılan araştırmada, 40 yaş üstü 11 bin 500 ABD'li erkeğe ait sağlık verileri incelendi.

Prof. Gerald McGwin'in yürüttüğü araştırma sonucunda, Viagra kullanan erkeklerde rapor edilen işitme problemlerinin, bu ilacı kullanmayanlara oranla iki kat yüksek olduğu açıklandı. Araştırmacılar, işitme sorunlarına, ilaçta yer alan PDE- 5i isimli maddenin neden olabileceğini ifade etti.

DOKUDAKİ HASAR

Araştırma hakkında bilgi veren ekip lideri Prof. McGwin, "PDE-5i maddesi, ereksiyon sorunu yaşayan erkeklerde, vücuttaki belli dokularda kan dolaşımını hızlandırmaya yarıyor. Bu maddenin kulaklardaki dokularda da benzer bir etkiye sahip olduğu varsayılabilir. Bu şekilde hızlanan kan dolaşımı kulakta zedelenmeye yol açabilir" diye konuştu. ABD Gıda ve İlaç İdaresi de 2007'de Viagra kullanıcılarından gelen işitme sorunu şikâyetlerinden ötürü, bu sağlık riskine dair uyarıların yapılmasını istemişti.

Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Senin Şehrin, Senin Siten
  • 1,4 milyar liralık buğday israf ediliyor
  • Rus medyası: Ankara SSCB'nin mirasına kafayı taktı
  • Konya'da 22 milyonluk büyük vurgun!
  • “Selçuklu’ya dair çok fazla bilgimizin olmadığını anladık”
  • Başkan Mehmet Tutal, 24 Temmuz Basın Bayramını kutladı

Tüm Hakları Saklıdır © 2013-2015 Haber Konya | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : +90 332 351 66 50 | Yazılım: CM Bilişim - Tasarım: INVIVA